Маркетинг: Основи теорії і практики (Код товару: K0000469)

Перегляди: 2796
Маркетинг: Основи теорії і практики Маркетинг: Основи теорії і практики Маркетинг: Основи теорії і практики
Ціна: 20.00 грн.
плюс до вартості замовленного - обробка замовлення (від 10 до 40 грн.) та Доставка за тарифами перевізника
Кількість на складі: 2
Кількість:

Виробник: видавництво "КАМЕНЯР"
Продаж в електронном вигляді: НІ
Вачевський М. В., Вачевський О. М., Стасишин Б. О. та ін. Маркетинг: Основи теорії і практики/За ред. канд. ек. наук, доцента М.В. Вачевського. — Львів: Каменяр, 1999. — 223 с.
ISBN 966-7255-19-0

У книзі викладаються теоретичні і практичні основи маркетингу в обсязі, передбаченому навчальною програмою відповідного курсу аудиторних занять студентів, які оволодівають професією менеджера.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support