Доставка та Повернення товару

 Де можна забрати замовлення? (Самовивіз)

Самовивіз інтернет-замовлень можливий за адресою місто Львів, вулиця Підвальна, 3, четвертий поверх(вхід з вулиці Валової, 31)

У відділення компанії «Нова Пошта»

Доставка замовлень здійснюється на адресу відділення компанії «Нова Пошта» у Вашому місті. Вартість доставки за тарифами «Нова пошта».

Увага! Замовлення зберігається у відділенні «Нової Пошти» протягом 5 календарних днів з урахуванням дня надходження його у відділення. Замовлення повернеться відправникові на п'ятий день о 16:30.

Повторне відправлення замовлень відбувається за кошти клієнта, якщо клієнт не отримав оформлене замовлення протягом 5 календарних днів від моменту прибуття посилки у відділення «Нової пошти» і воно повернулося назад.

Після відправки замовлення зміна адреси доставки відбувається коштом отримувача.

У відділенні «Укрпошти»

Доставка замовлень здійснюється на адресу відділення «Укрпошти», вказаного замовником (клієнтом).


Повернення товару

Якщо Ви виявили брак* у книжках, придбаних в онлайн-магазині видавництва «КАМЕНЯР» , та можете його підтвердити фотографією — ми повернемо Вам кошти (або надішлемо новий примірник видання). Натомість Ви повинні повернути книжки. Це Ви можете зробити в той самий спосіб, у який відбувалася доставка («Новою Поштою», кур’єрською доставкою або звернувшись до нас - місто Львів, вулиця Підвальна, 3, четвертий поверх(вхід з вулиці Валової, 31)).

Для цього слід оформити заявку, звернувшись за тел. +38-050-315-08-45 або написавши на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. При оформленні заявки на повернення товару варто зазначити номер замовлення, вказаний у видатковій накладній. Повернення бракованої продукції здійснюється коштом видавництва «КАМЕНЯР».

Повернення коштів відбувається на банківську карту клієнта або іншим способом, визначеним за домовленістю сторін. Видавництво «КАМЕНЯР здійснює повернення коштів клієнтові в розмірі вартості повернутої продукції, після отримання книжкової продукції з ознаками браку.

Також, за бажанням клієнта, браковані примірники  книжок можемо замінити  новими,якісними.

* Брак у книжках — це брак, який утворився внаслідок недотримання технології виробництва, що призводить до перекручування або втрати інформації: розмазування фарби, непродруковування фарби, нечіткий друк, склеєні сторінки, нерівне обрізання, перевернуті аркуші, відсутність аркушів або їхнє повторення, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту тощо.