МАГАЗИН видаництва "КАМЕНЯР"
Четвер 21 листопада 2024
Увага!!! Вартість видань вказаних у каталозі-магазині може бути змінено. При зміні вартості книжок, Вам буде повідомлено.
Якщо Ви замовляєте товар з позначкою "Немає в наявності" або кількість три і меньше то просимо Вас, перед замовленням, з нами зв'язатися,
для уточнення наявності книги, можливістю її додруку чи електронної версії e-book(тільки каменярівські видання), а також її актуальної вартості.  
ОФіЦІЙНА КОМУНІКАЦІЯ - email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Контактний телефон +38-050-315-08-45
на запити, чи на замовлення через сторінки соціальних мереж та месенжерів ми не відповідаємо!!! 

Партико 3. В. Основи видавничої справи (Код товару: K0000158)

Перегляди: 3661
Ціна: 140.00 грн.
плюс доставка
Немає в наявності
Кількість на складі: 0
Кількість:

Виробник: інші видавництва

Партико 3. В. Основи видавничої справи [Текст]: навч. посібник. —Львів: ВФ „Афіша”, 2014. — 304 с., табл. 23, рис. 64, додатків 16.

ISBN 978-966-325-194-3

Описано складові теорії видавничої справи, роль книги й періодики в житті суспільства, типометрію, будову оригіналів та видавничої продукції, її типологію. Подано детальний опис видавничої діяльністі. Розглянута організація ви давничої справи у світі та в Україні, описано основні нормативні документи видавничої справи, основи її комп’ютеризації.

Призначений для студентів вищих навчальних і середніх професійних закладів освіти, що навчаються за спеціальностями „Видавнича справа та редагування”, „Журналістика”, „Реклама та зв’язки з громадськістю”. Видавці-практики можуть використовувати посібник як довідкове видання.

 

Анотація до книги:


З. В. ПАРТИКО

ОСНОВИ

ВИДАВНИЧОЇ

СПРАВИ

Навчальний посібник

Львів

ВФ “Афіша 2014


 

УДК 655.41(07) ББК 76.17-1 П18

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальностями “Видавнича справа та редагування”, “Журналістика”, “Реклама та зв’язки з громадськістю”

(№ 1/117172 від 17.04.2013 р.)

Рецензенти: проф., д-р філол. наук В. М. Манакін (Запорізький національний університет); проф., д-р філол. наук Ю. Ю. Саплін (Класичний приватний університет); доц., канд. філол. наук В. І. Теремко (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка)

Партико З. В.

П18    Основи видавничої справи : навч. посібник. — Львів : ВФ “Афіша”,

2014. — 304 с., табл. 23, рис. 64, додатків 16.

ISBN 978-966-325-194-3

Описано складові теорії видавничої справи, роль книги й періодики в житті суспільства, типометрію, будову оригіналів та видавничої продукції, її типологію. Подано детальний опис видавничої діяльністі. Розглянута організація видавничої справи у світі та в Україні, описано основні нормативні документи видавничої справи, основи її комп’ютеризації.

Призначений для студентів вищих навчальних і середніх професійних закладів освіти, що навчаються за спеціальностями "Видавнича справа та редагування", "Журналістика", "Реклама та зв’язки з громадськістю". Видавці-практики можуть використовувати посібник як довідкове видання.

УДК 655.41(07) ББК 76.17-1

© Партико З. В., 2014 © ТзОВ «ВФ “Афіша”», оригінал-макет, 2014


 

ПОВНИЙ ЗМІСТ

Передмова

1. Вступ

2. Основні поняття теорії видавничої справи

2.1. Базові терміни та їх значення

2.2. Види видавництв і видавничих організацій

2.3. Основні види видавничої продукції

2.4. Етапи видавничого процесу

2.5. Технологічний маршрут видавничого процесу

2.6. Професія видавця і редактора

2.7. Галузі та інфраструктура видавничої справи Запитання й завдання до розділу 2

3. Історія виникнення й розвитку книг і періодики

3.1. Виникнення письма

3.2. Виникнення рукописних книг

3.3. Виникнення книгодрукування

3.4. Виникнення періодики

3.5. Розвиток видавничої справи

3.6. Виникнення електронних видань

3.7. Історичні форми книг і періодики Запитання й завдання до розділу 3

4. Книги й періодика в житті суспільства

4.1. Функції книг і періодики

4.2. Читання і його види

4.3. Закономірності читання

4.4. Місце читання серед інших видів сприймання повідомлень масової інформації

4.5. Типологія читачів

4.6. Книги й періодика як культурна й матеріальна цінність Запитання й завдання до розділу 4

5. Типометрія

5.1. Видавничо-поліграфічна система одиниць вимірювання

5.2. Одиниці вимірювання довжини та інших величин

5.3. Одиниці обліку оригіналів і видавничої продукції

5.3.1. Одиниці обліку паперових оригіналів і видавничої продукції

5.3.2. Методика підрахунку обсягу

5.3.3. Одиниці обліку цифрових оригіналів і видань

5.4. Одиниці обліку поліграфічної продукції

5.5. Одиниці обліку завантаження друкарських машин

5.6. Показники функціонування видавництв та видавничих організацій Запитання й завдання до розділу 5

6. Будова оригіналів

6.1. Оригінали та їх види

6.1.1. Поняття оригіналу

6.1.2. Види оригіналів і вимоги до них

6.2. Видавнича будова оригіналів

6.3. Будова текстової частини

6.3.1. Інформаційна будова

6.3.2. Лінгвістична будова

6.3.3. Композиційна будова

6.3.4. Логічна будова

6.4. Будова нетекстової частини

6.4.1. Ілюстрації

6.4.2. Таблиці

6.4.3. Формули

6.5. Будова апарату

6.6. Будова вихідних відомостей Запитання й завдання до розділу 6

7. Будова видавничої продукції

7.1. Матеріали для виготовлення видавничої продукції

7.1.1. Папір

7.1.2. Палітурні матеріали

7.1.3. Поліграфічні фарби

7.1.4. Матеріали для електронних видань

7.2. Формати видань

7.2.1. Поняття й види форматів

7.2.2. Формати паперових аркушів

7.2.3. Формати сторінок

7.2.4. Формати видання й оправи

7.3. Будова видань

7.3.1. Матеріальна будова

7.3.1. Поліграфічна будова

7.3.1. Документальна будова

7.4. Будова акцидентної продукції Запитання й завдання до розділу 7

8. Типологія видавничої продукції

8.1. Поняття про типологію

8.2. Виникнення й розвиток типології видавничої продукції

8.3. Типологія паперових видань

8.3.1. Види видань за цільовим призначенням

8.3.2. Види видань за аналітико-синтетичним опрацюванням інформації

8.3.3. Види видань за видами знаків

8.3.4. Види видань за матеріальною конструкцією

8.3.5. Види видань за обсягом

8.3.6. Види видань за складом основного тексту

8.3.7. Види видань за періодичністю

8.3.8. Види видань за структурою

8.3.9. Види неперіодичних видань

8.3.10. Види періодичних і продовжуваних видань

8.4. Типологія електронних видань

8.4.1. Проблеми означення електронних видань

8.4.2. Книжкові видання

8.4.3. Періодичні й продовжувані видання

8.5. Типологія акцидентної продукції Запитання й завдання до розділу 8

9. Видавнича діяльність

9.1. Авторський етап

9.1.1. Типологія авторів

9.1.2. Пошук теми, автора й рукопису

9.1.3. Створення авторського оригіналу

9.1.4. Авторське саморедагування

9.2. Підготовчий етап

9.2.1. Формування портфеля повідомлень

9.2.2. Планування видань

9.2.3. Рецензування повідомлень

9.2.4. Добір повідомлень для збірників

9.2.5. Визначення накладу видання

9.2.6. Визначення гонорару

9.2.7. Укладання видавничих угод

9.2.8. Визначення планової собівартості примірника видання

9.2.9. Підготовка до процесу редагування

9.3. Редакційний етап

9.3.1. Поняття про редагування

9.3.2. Нормативне редагування

9.3.3. Творче редагування

9.3.4. Робота з авторами

9.4. Конструювальний етап

9.4.1. Робота редактора з художником і художнім редактором

9.4.2. Робота редактора з технічним редактором

9.4.3. Робота редактора з верстальником

9.4.4. Редагування й коректура верстки видання

9.4.5. Робота редактора з іншим персоналом ЗМІ

9.5. Тиражувальний етап

9.5.1. Редагування сигнальних примірників

9.5.2. Контроль друкування й брошурування

9.5.3. Визначення фактичної собівартості примірника видання

9.6. Розповсюджувальний етап

9.6.1. Рекламна кампанія

9.6.2. Типологія покупців видавничої продукції

9.6.3. Розповсюдження видавничої продукції

9.6.4. Цикл життя видань

9.7. Підсумковий етап

9.7.1. Поняття про видавничу політику

9.7.2. Видавнича й поліграфічна якість видань

9.7.3. Соціальна ефективність видань

9.7.4. Економічна ефективність видань

9.7.5. Формування й корегування видавничої політики

9.7.6. Перевидавання видань

9.7.7. Архівування видань Запитання й завдання до розділу 9

10. Організація видавничої справи у світі

10.1. Координування й регламентування книго- і пресовидання

10.2. Статистика світового книго- і пресовидання

10.3. Міжнародні видавничі асоціації

10.4. Міжнародні видавничі виставки та ярмарки

10.5. Будова видавництв і видавничих організацій

10.6. Роль перекладних видань Запитання й завдання до розділу 10

11. Організація видавничої справи в Україні

11.1. Система керування книго- і пресовиданням

11.2. Порядок створення видавництв і видавничих організацій

11.3. Статистика українського книго- і пресовидання

11.4. Українські видавничі асоціації, виставки та ярмарки

11.5. Підготовка кадрів Запитання й завдання до розділу 11

12. Нормативні документи видавничої справи

12.1. Види нормативних документів

12.2. Міжнародні нормативні документи

12.3. Законодавчі акти України

12.3.1. Авторське право

12.3.2. Інші законодавчі акти

12.4. Постанови уряду України

12.5. Стандарти

12.5.1. Міжнародні стандарти

12.5.2. Державні стандарти

12.5.3. Стандарти організацій

12.6. Технологічні інструкції Запитання й завдання до розділу 12

13. Комп’ютеризація видавничої справи

13.1. Види комп'ютерних систем у видавничій справі

13.2. Редакційні системи

13.2.1. Системи комп’ютерної коректури

13.2.2. Системи комп’ютерного редагування

13.3.3. Довідкові редакційні системи

13.3. Видавничі системи

13.3.1. Системи автоматизації видавничої діяльності

13.3.2. Верстальні видавничі системи

13.3.3. Автоматизовані системи керування видавництвами

13.4. Рекламні сайти видавництв

13.5. Інтернет-мережі розповсюдження видань Запитання й завдання до розділу 13

14. Висновки Додатки

1. Рекомендований перелік фахових навчальних дисциплін для спеціальності «Видавнича справа та редагування» (рівень бакалавра)

2. Коректурні знаки

3. Зразок відредагованої сторінки авторського оригіналу

4. Зразок коректури зверстаної сторінки проекту газетного видання

5. Зразок оформлення макету каталожної картки

6. Зразки оформлення вихідних відомостей (титул, зворот титула, остання сторінка)

7. Шаблон редакційного висновку

8. Мінімальні ставки авторської винагороди (роялті) за відтворення і (або) опублікування примірників творів наукової, художньої, публіцистичної та іншої літератури і музичного мистецтва, зафіксованих поліграфічним способом

9. Зразок видавничої угоди з автором

10. Зразок видавничої угоди з друкарнею

11. Зразок видавничої угоди з книготорговельною організацією

12. Зразок кошторису витрат на видання

13. Зразок технічного паспорта видання

14. Перелік одержувачів обов'язкового безоплатного примірника видань України

15. Завдання для самостійної роботи

16. Зразок підсумкового тесту Література

Основна

Додаткова

Довідкова


КНИГУ МОЖНА ЗАМОВИТИ ЗА АДРЕСОЮ:

Тел.: 066-2725054 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Тел: (032) 235-59-49 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. / Видавництво «КАМЕНЯР» вул. Підвальна 3 (вхід з вулиці Валової, 32) м. Львів, 79008

Приємного Вам читання!

Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

Кошик

Sum total:   0.00 грн.
Go to cart